Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Οσκαρ: "Ο πρόεδρος ήθελε να φύγω"

Στον Βαγγέλη Μαρινάκη τα ρίχνει ο Οσκαρ για την αποχώρηση του από τον Ολυμπιακό. Ο Ισπανός άσος σε δηλώσεις που έκανε στον Τύπο της χώρας του τόνισε πως ο πρόεδρος των "ερυθρολεύκων" δεν τον ήθελε στην ομάδα, γι αυτό και έλυσε τη συνεργασία του με τους Πειραιώτες...




" Ο Βαλβέρδε ήταν εκείνος που με έφερε στην Ελλάδα. Επικοινώνησε μαζί μου και μου είπε να πάω. Ο πρώτος χρόνος ήταν πολύ καλός, κατακτήσαμε το πρωτάθλημα και το Κύπελλο, ενώ φτάσαμε και στους 16 του Champions League. Η αλλαγή προέδρου τα άλλαξε όλα. Πιστεύω πως μάλλον ο πρόεδρος του Ολυμπιακού ήταν αυτός που ήθελε να φύγω. Μου είπαν να βρω ομάδα, αρχικά είπα όχι, αλλά μετά σκεφτόμενος ότι δεν θα αγωνίζομαι το δέχτηκα.



Δεν θεωρώ ότι ήταν λάθος η επιλογή μου να παίξω στην Ελλάδα, αλλά μου έλειψε πολύ η Ισπανία. Ήταν μία νέα εμπειρία για μένα. Γνώρισα ένα νέο ποδόσφαιρο, έμαθα να ζω κοντά σε διαφορετικούς ανθρώπους, με άλλη κουλτούρα. Το ελληνικό πρωτάθλημα είναι πολύ δυνατό, αλλά όχι ιδιαίτερα τεχνικό. Ο Ολυμπιακός είχε καλούς παίκτες. Υπάρχουν 4-5 καλές ομάδες στο πρωτάθλημα και οι υπόλοιπες ομάδες είναι ένα επίπεδο πιο κάτω. ίχα προτάσεις από την Τουρκία και το Ισραήλ, αλλά ήθελα να επιστρέψω στην Ισπανία και τη Βαγιαδολίδ. Ήταν μοναδική ευκαιρία για μένα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου