Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

Ήρθε και... παίζει!


«Άγγλος» αποδείχθηκε ο Ελ Ζαρ στο ραντεβού του με τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ. Ο 24χρονος Μαροκινός βρίσκεται ήδη στη Θεσσαλονίκη μαζί με τη γυναίκα του και δήλωσε αισιόδοξος για το μέλλον του στον «Δικέφαλο του Βορρά»: «Είμαι έτοιμος να παίξω άμεσα».



Στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται από το μεσημέρι της Παρασκευής (10/9) το τελευταίο μεταγραφικό απόκτημα του ΠΑΟΚ. Ο Μαροκινός, μαζί με τη γυναίκα του και ντυμένος στην τρίχα λίγο μετά τις 13:20 προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» όπου τον υποδέχθηκαν εκ μέρους της διοίκησης της ΠΑΕ ο γενικός αρχηγός της ομάδας, Κώστας Ιωσηφίδης, και το μέλος του γραφείου Τύπου, Σταύρος Σουντουλίδης.



Ο 24χρονος μέσος στις πρώτες του δηλώσεις έτοιμος να βοηθήσει την ομάδα του ΠΑΟΚ: «Έρχομαι για να παίξω και ελπίζω να τα πάω καλά. Ξέρω ότι η ομάδα έχει οπαδούς που την ακολουθούν παντού και θέλω να κάνω το καλύτερο. Θα δώσω ό,τι μπορώ, αλλά ας αρχίσουμε να παίζουμε και ελπίζω ότι με τη βοήθειά μου η ομάδα θα πάει καλύτερα από πέρυσι. Νιώθω έτοιμος, πιστεύω ότι δε θα χρειαστεί πολύ για να ενσωματωθώ στα πλάνα του προπονητή μου, ίσως δυο μέρες. Φυσικά είναι δύσκολο να μην παίζεις. Είχα κι άλλες προτάσεις, αλλά ήθελα να πάω σε μία ομάδα όπου θα μπορώ να παίζω και ελπίζω ότι θα συμμετέχω σε αρκετά παιχνίδια. Δεν έχω πρόβλημα στην πίεση, άλλωστε έχω παίξει στην Λίβερπουλ που η πίεση είναι πολύ μεγάλη. Η πίεση είναι κάτι που χρειάζεται ένας ποδοσφαιριστής».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου